3/17/2014

30 - Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress in my life

f-animation 30/30 - Poprosiłam trzydziestu seniorów, aby napisali na mojej studniówkowej sukience, co się w życiu liczy i czym się powinnam w życiu kierować :)

Sukienka ze studniówki jest póki co najważniejszą sukienką w moim życiu. Ile to się namyślałam, co ja założę (i z kim pójdę...;P) na pierwszy w życiu bal! Ostatecznie srebrną sukienkę przysłała mi ze Stanów przyjaciółka mojej mamy. 

Uznałam, że chcę, aby moja studniówkowa sukienka nabrała jeszcze więcej treści i znaczenia. Im jestem starsza, tym bardziej cenię starszych od siebie, więc postanowiłam zgłosić się do osób, które żyją dłużej na tym świecie i poprosiłam ich o życiowe porady. 

Kilka starszych osób zagaiłam na ulicy, ale nie tak łatwo upolować seniora chętnego do złożenia podpisu różowym mazakiem na kawałku szmaty;) Doszłam więc do wniosku, że najbezpieczniej i najefektywniej będzie jak wybiorę się na wieczorek taneczny dla seniorów. Zaliczyłam dwa - w pubie Bolek i w Akademii Tańca Sulewskich na Chłodnej. Miałam rację - seniorzy upojeni tańcami, bardzo chętnie dzielili się swoimi radami. Ciekawe - myślałam, że panie i panowie po 60tce będę mi pisać głównie o zdrowiu, a pisali przede wszystkim o MIŁOŚCI :)

Moje trzy ulubione wpisy:
  • Pamiętaj! W życiu zmienia się wszystko oprócz daty urodzenia.
  • Do póki możesz kochaj. Kochaj do póki możesz.
  • Kochaj górala! :)

f-animation 30/30 – I asked thirty seniors to write on my prom dress what is most important in life.

My prom dress is (for now) my most important dress. I had my prom in 2002 and still remember the excitement in searching for the perfect outfit:) It was going to be my first ball! In the end, my mom’s friend sent me the silver dress from the States for my prom.

This year I decided that my prom dress could be more meaningful. The older I get, the more I appreciate people older than me – they have many more life experiences than me, therefore they should know more. So I asked seniors for advice about life.

I took my prom dress and visited two senior parties. I was going from one table to another explaining my idea. Most people I met were very friendly and willing to share their wisdom about life. What’s interesting - I was convinced that men and women over 60, would write mostly about how important health is. But no, they were writing primarily about LOVE :)
 



 A tak sukienka prezentowała się na studniówce w 2002 r :)







https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl




4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

17 komentarzy:

  1. Wieczorek taneczny - rady o miłości iście oczywiste :D
    30/30, czekam zatem na kolejne "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda - tam na parkietach to miłość kwitnie:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dokładnie!:) rano się obudziłam z myślą: "O bosze, napisałam 2012"!;)

      Usuń
  3. Ale ładna ta sukienka. :) a w ogóle to trzydzieste "wyzwanie"... co teraz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też ją lubię:) A teraz: chwila odpoczynku, czas na przeanalizowanie tego, co się stało w ostatnich 12 miesiącach. Po czym: ciąg dalszy nastąpi:)

      Usuń
    2. uff... całe szczęście! :)

      Usuń
  4. Byłam strasznie ciekawa tej ostatniej f-animacji. Jak sądziłam, będzie wyjątkowa. I nie pomyliłam się. Jest ciepła, mądra, ale i zabawna.
    A ta sentencja "Pamiętaj! W życiu zmienia się wszystko oprócz daty urodzenia." doskonale wpasuje się w klimat twoich 30 f-animacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tolka:) A tę sentencję otrzymałam od pani, która pracuje w jednym z klubów seniora (bo też odwiedziłam, ale prawie był dzień wolny od zajęć i tylko ta pani była) :)

      Usuń
  5. no to gratuluję zakończyłaś swój projekt! Sukienka i sentencje seniorów są świetne i zazdroszczę, żę po 10 latach od matury leży na Tobie ta suknia bezmiennie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Powiem tak - dwa lata temu w tę sukienkę bym nie weszła...:) Kilogramy zmienna rzecz:)

      Usuń
  6. Kasia, gratuluję pomysłów i wytrwałości w ich realizacji! Oczekuję kontynuacji, bo dobrze mi z Tobą :) I niech owa MIŁOŚĆ, wytęskniona, przeżywana i wspominana będzie Ci zawsze towarzyszyć w życiu. To ona daje Ci kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULACJE! i udało się zrealizować plan!
    Zawsze była Pani dobrze zorganizowana!
    Pozdrowienia z Krakowa i chyba pierwszej Pani przebieralni :-)
    Anika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Pani Aniko!:) jak jest deadline, to można wszystko:)
      Zawsze z wielkim sentymentem i uśmiechem na twarzy wspominam anikinowe czasy:)

      Przejrzałam wreszcie afrykańskiego bloga - woooow! co za doświadczenie!!! chętnie kiedyś o tym bym posłuchała

      Usuń
  8. Hi, nice blog..and very informative. For more animated videos click on Animated Explainer Videos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks:) but "informative"???;) Nice animations!

      Usuń

Comment