3/16/2014

28 - W samych majtkach | Panties only

f-animation 28/30 - Zwiedziłam w samych majtkach Pałac na Wyspie (Łazienki Królewskie) :)

Serio, serio. Uszyłam sobie z majtek... sukienkę. Wystarczyło osiem par. Plus dziewiątą normalnie założyłam na dupkę. Majtki po taniości zakupiłam w secondhandzie. Podejrzliwie patrzyły na mnie sprzedawczynie, gdy wyciągałam z kosza tylko największe majtory ;) Trzy dni je potem zszywałam. Ja, która nawet o przyszycie guzika prosi swoją kochaną mamę. Jak widać do "Project Runway" się nie nadaję - wyszła mi chyba najbrzydsza sukienka na świecie ;) Ale dzięki niej oprócz butów i plastikowych ochraniaczy naprawdę miałam na sobie tylko majtki.

f-animation 28/30 – I visited the Palace on the Isle in Warsaw wearing only panties. Precisely I wore nine pairs of panties: I used eight to make a dress, and one pair I wore conventionally.

It took me three days to sew my panty dress – the ugliest dress in the world!;) As you can see I'm a horrible seamstress and designer - I wouldn’t have a chance on “Project Runway”.






https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

6 komentarzy:

  1. Anonimowy3/16/2014

    jeszcze dwa!
    a zostało tylko 25 godzin. Trzymam kciuki!
    Anika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko kilku zdjęć brakuje i będą dwie kolejne (ostatnie!) akcje:)

      Usuń
  2. genialne hahahhaha co za pomysł ahhahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, no. Wyszło ci bardzo elegancko. :-) I znowu mam dobry dzień dzięki tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/18/2014

    Fantastyczna sukienka!!!- rewelacyjny pomysł, moje dziecko jak było małe zakładało majtki na głowę i mówiło że jest piratem, ale sukienka nigdy nie przyszła mi do głowy- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Comment