3/15/2014

27 - Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes

f-animation 27/30 - Zebrałam do kupy trzydzieści moich ubrań, uformowałam je w kulkę, obwiązałam taśmą i zabrałam na plac zabaw, żeby się z nimi pobawić :) 

Cała idea f-animation opiera się na zabawie ciuchami i modą, więc tym razem postanowiłam zrealizować mój zamysł dosłownie. Poza tym często powtarzam, że trzeba traktować świat jak plac zabaw - warto więc od czasu do czasu wybrać się na prawdziwt playground i przypomnieć sobie, o co w tym wszystkim chodzi:)

Dziękuję za pomoc i wspólną zabawę Katarzynie i Helence! :*

f-animation 27/30 – I took thirty pieces of clothing, rolled them into a ball, tied it with tape and took it to the playground to play :) My blog is about playing with clothes and fashion, and this time I decided to literally play with my clothes.

I’m often saying we should treat the world as a playground. This project was also a perfect occasion to remind myself what the real playground is all about. :)






https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

2 komentarze:

  1. Witaj, jesteś do dziś na mojej liście ulubionych blogów
    fajnie, że potraktowałaś zabawę z ciuchami tak dosłownie, ja podobnie bawię się na placu zabaw.. z moim synkiem
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i dziękuję:) To jedna z zalet posiadania dzieci - jest więcej okazji do zabawy;)

      Usuń

Comment