3/12/2014

25 - Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes

f-animation 25/30 - Spakowałam do czerwonej walizki 30 ubrań. Pojechałam pod Zamek Ujazdowski i ułożyłam je w kształt serca :)

Ciuchy pozwalają mi się wyrazić. Czasami mówię za ich pomocą kim jestem, czasami tylko jak się czuję, lub co do kogoś czuję. Lubię nosić się kolorowo lub zabawnie, bo niesie to pozytywny przekaz, wywołuje uśmiech:) Moją dwudziestą szóstą f-animacją postanowiłam pomóc się wyrazić moim ciuchom. Chciałam, żeby wspólnie przemówiły, zamanifestowały coś pozytywnego. A nie ma chyba nic bardziej pozytywnego niż miłość :)

Realizacja mojego projektu przerodziła się przy okazji w mały happening.  Bardzo radośnie zareagowali na nią przechodnie. Ludzie zatrzymywali się, zagadywali, robili zdjęcia. Jedna rudowłosa dziewczynka przez kilka minut bawiła się moim ciuchowym sercem biegając i skacząc wokół niego. I od tego są właśnie ciuchy:)


f-animation 25/30 - I packed 30 pieces of clothing into my red suitcase and took them to the park where I put them together in the shape of a heart :)

Clothes allow me to express myself. Sometimes they say who I am, sometimes how I feel and sometimes how I feel toward someone else. I like wearing colorful, funny clothes because it sends a happy message to the world and makes people smile :) For my twenty-sixth f-animation project I decided to help my clothes express themselves. I wanted them to communicate something positive together. And what’s more positive than the message of love?:)

Unexpectedly, the act of doing my project became a sort of happening. People who saw me shaping the heart were taking pictures and asking what I was doing. They were smiling and enjoying the event. I most enjoyed a small, red-haired girl who started playing with the clothes-heart – she was running and jumping around. This is what clothes are for:)








https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl




1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment