2/27/2014

22 - Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails

f-animation 22/30 - I to nie byle jaki malarz, bo ARTYSTA malarz! 
Już od kilku miesięcy chodziło za mną przemyślenie - jakby to fajnie było, gdyby prawdziwi malarze/malarki malowali nam paznokcie:) Nakładanie lakieru na płytki  rogowej osłony ostatniego członu palca naczelnych (źródło: Wikipedia) stałoby się od razu szlachetniejsze i bardziej romantyczne. Nie sądzicie?:)

Z Jarkiem, który jest doktorem malarstwa na warszawskiej ASP, skontaktował mnie mój przyjaciel Tomek. Zadzwoniłam do Jarka, a on mimo, że mnie nie znał, ani nie widział bloga, na moją propozycję zareagował: "Ok, dlaczego nie". Z miejsca go polubiłam:) Jarek zaznaczył tylko, że paznokci nigdy nie malował i wyraził niepokój związany z ich formatem, bo na co dzień tworzy na wielkich płótnach:) Ale taki problem to nie problem.

Spotkaliśmy się w Czterech pokojach na Pradze. Przedstawiliśmy się sobie, zamówiliśmy kawę, herbatę i sok pomidorowy, po czym wypakowałam swoje lakiery. Artysta kilkadziesiąt minut analizował ich barwy i próbował odgadnąć, które pasują do mojego charakteru. Uspokoiłam Jarka, że nie mam żadnych oczekiwań, wymagań ani marzeń związanych z jego wyczynami na moich paznokciach. Chodzi o ideę i o sam akt tworzenia:)

Powiem tak: to bardzo intymne i nastrojowe, kiedy prawie obcy mężczyzna (do tego artysta) maluje ci paznokcie..:) Dzięki Jarek!

Zobaczcie, co Jarek Radel maluje poza paznokciami: www.jarekradel.com

 f-animation 22/30 - A painter painted my nails. And not just any painter, but a real artist!:) I have been thinking about this for several months – wouldn’t it be great, so splendid and romantic, if artists not beauticians painted our nails? I decided to fullfill my fantasy.

Jarek is an artist who teaches at the Warsaw Academy of Fine Arts. Our mutual friend Tomek put us together. When I called Jarek for the first time and told him about my idea, he said "Sure, why not?". I immediately liked the guy:) Jarek warned me that he had never painted anyone's nails before, and he expressed concern about the size of my nails because usually he paints on large canvases :)

We met in the pub “4 rooms” in Warsaw. We introduced each other, we ordered tea, coffee and tomato juice, and I took out my nail polish bottles. The artist was analyzing the colors for a while trying to guess which fit my character best. I assured Jarek that I do not have any expectations, needs or dreams relating to his exploits on my fingernails. The results didn’t matter to me, I was more interested in the idea and the act of creation.

It was an extremely interesting and intimate experience to have my nails painted by a person that I saw for the first time in my life and who is also an artist.
If you want to know more about Jarek Radel and his art, visit his site: www.jarekradel.com

Artysta mierzy się z nowymi narzędziami

Co by tu wybrać, co by tu wybrać

Pierwsze próby z kolorami

Praca wre!

Mały palec najtrudniejszy




Druga warstwa

Ta - dam! (na lewej ręce tak nie widać, ale każdy paznokieć jest w innym odcieniu)

https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

6 komentarzy:

  1. na prawej widać różnicę w odcieniach ;)
    jedno z moich ulubionych wyzwań, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też jedno z moich ulubieńszych:) fajnie jak przy okazji mogę poznać kogoś nowego:)

      Usuń
  2. !!!! To jest ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, przeczytałam całego Twojego bloga i powiem Ci, że zazdroszczę tak pozytywnej energii. mogę się trochę podładować? :D
    no i paznokciowe wyzwanie też mi się szalenie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się lepiej przyznaj, dzięki komu przeczytałaś :D

      Usuń

Comment