2/24/2014

21 - Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout

f-animation 21/30 - przez 30 min biegałam na bieżni z naręczami toreb na zakupy. Był to trening biegania po sklepach (dyscyplina wciąż nieolimpijska).

Nie lubię biegać po sklepach. Dlatego rzadko to robię. Stąd i słaba u mnie kondycja. Postanowiłam więc popracować nad swoją formą i przeprowadzić profesjonalny trening. I tak:
Wynik: przez 30 min przebiegłam 3,42 km (słabo biorąc pod uwagę, że bez siat przebiegam 5 km). Specjalne podziękowania dla przeuroczego Pana Trenera, który zgodził się robić mi zdjęcia. 


f-animation 21/30 – I ran for 30 min on a treadmill carrying shopping bags.
I don’t like shopping. I rarely do it, so my shopping-fitness level isn't good - running from shop to shop, carrying bags, crowds of people, etc. I decided to work on my shopping form by having a training session at the gym:
  • I wore a fancy dress (because shop-assistants will treat you with more respect)
  • I equipped myself with colorful shopping bags (to feel like Carrie Bradshaw)
  • I put on my running shoes (mandatory for the gym)
  • I went to the gym and was training for 30 min
  • Results: 3,42 km in 30 min (not great - normally, without bags, I would be faster)
It was a special f-animation project because I was accompanied by TVNchannel:)



Selfie z Panem Trenerem

https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

4 komentarze:

  1. coś w tym jest, że panie ekspedientki są milsze. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! już jakiś czas temu zaczęłam zakładać sukienkę na zakupy. :D ale mam jedną taką wygodną, więc daję radę ;)

      Usuń
    2. ja zakładam spódnicę, bo łatwiej przymierzać jak góra i dół są od siebie niezależne:)

      Usuń

Comment