2/12/2014

19 - Szafa w USA | The closet in the USA

f-animation 19/30 - zabrałam moją szafę w podróż po Stanach Zjednoczonych! No dobra, to nie do końca tak... Chciałam zabrać moją szafę do USA, ale ponieważ limit bagażu w samolocie to 23 kg, więc mogłam wziąć ze sobą tylko część garderoby. Wymyśliłam sobie zatem, że skoro nie mogę spakować całej szafy, to zabiorę chociaż jej zdjęcie. 

Poniżej 30-zdjęciowa relacja z 3-tygodniowego pobytu mojej symbolicznej szafy w USA:) 


f-animation 19/30 - I took my closet with me to the United States. OK, not exactly. I wanted to take my closet. Unfortunately, the airlines baggage weight restrictions limited my luggage to 23 kg, so I could only bring a few pieces of my wardrobe. Therefore, instead of bringing my actual closet, I brought its photography and travelled with it around the U.S. 

I’m pleased to present you with 30 photos from my darling closet’s trip to America!:)


  * Pomysł na f-animację zaczerpnęłam z mojego ukochanego filmu "W chmurach". George Clooney (mniami) robił podobne zdjęcia dla swojej filmowej siostry i jej narzeczonego.Pary nie było stać na prawdziwą podróż poślubną, więc prosili podróżujących bliskich o zabranie ze sobą ich foto-podobizn :)

*This project was inspired by the movie “Up in the Air”. The George Clooney character was taking fake tourist photos for his sister and her fiancé. The couple couldn’t afford a honeymoon, so they wanted to have at least the photos of their pictures travelling around the country.

1. VooDoo Doughnut, Portland





2. Portland


3. San Franscisco




4. Thrift shop, San Francisco


5. Alcatraz


6.Półfinał Super Bowl: San Francisco 49ersSeattle Seahawks


7. Siedziba Facebooka, Dolina Krzemowa


8. Siedziba Googla, Dolina Krzemowa




9. Siedziba Apple, Dolina Krzemowa




10. Santa Cruz




11. Motel 6, łazienka




12. Motel 6, basen


13. Motel 6, w pełni ;)



14. Przy stacji benzynowej w Buelton

15. Hollywooood!




16. Beverly Hills!




17. Los Angeles nocą



18. Santa Monica



19. Gdzieś w Nevadzie




20. Las Vegas




21. Gdzieś w Utah



22. Salt Lake City, kościół Mormonów


23. Gdzieś w Utah




24. Gdzieś w Idaho I



25. Gdzieś w Idaho II




26. Gdzieś w Idaho III




27. Gdzieś w stanie Waszyngton




28. Seattle, przygotowania do finału Super Bowl




29. Seattle, panorama

30. Seattle, parada z okazji zwycięstwa w Super Bowl - Go Hawks!




https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl


1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawe gdzie jej się najbardziej podobało... :-) Jak dla mnie najlepsze zestawienie to twoja szafa i Alcatraz. No i Gdzieś w Idaho (25). :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, wydaje mi się, że najbardziej swojsko czuła się w thrift shopie...:)

      Usuń
  2. mnie mogłaś zabrać! to znaczy em... moje zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) nie wiem, dlaczego na to nie wpadłam! ;)

      Usuń
  3. Witam natknęłam się na Twojego bloga baaardzo przypadkowo :) Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, nie spotkałam się jeszcze nigdy z podobnym :) Masz super pomysły, szacun że chce Ci się robić te rzeczy :) Ja teraz nie pracuję i nie chce mi się rano umyć nawet zębów :) Zazdroszczę zapału i życzę dalszego na dalszą "zabawę"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!:))) Bardzo, ale to bardzo mi miło;)
      Nieraz miałam chwile bez pracy, więc rozumiem ten "stan". Trzymam kciuki, żebyś już wkrótce nie wiedziała w co ręce włożyć;) ściskam!

      Usuń

Comment