12/28/2013

15 - Ciuchy cię wybawią | Clothes can save you

f-animation 15/30 - wyrzuciłam moje ciuchy przez okno: zrobiłam ok. 20-metrowy sznur z moich ubrań i spuściłam go z siódmego piętra w kierunku parteru (bo niby w jakim innym). Chciałam w ten sposób przetestować, czy ciuchy, którymi na co dzień tak lubię się bawić, mogą mnie ewentualnie też w y b a w i ć. Wynik eksperymentu był pozytywny – mam wystarczającą ilość ubrań, aby w razie potrzeby nagłej ucieczki przez okno sprowadziły mnie na ziemię.
 
Mam jednakże wątpliwości, czy sprowadziłyby mnie tam bezpiecznie… Istnieją uzasadnione i udokumentowane obawy, że mój ubraniowy sznur nie wytrzymałby ciężaru mojego ciała – patrz przypadek Estończyka, którego żona zamknęła wsypialni.

Przeprowadzając powyżej opisany, a poniżej sfotografowany eksperyment, niechcący zestresowałam moją sąsiadkę z piątego piętra. Starsza pani, gdy zobaczyła związane ubrania dyndające przed jej balkonem, uznała, że planuję za nimi wyskoczyć z okna. Chcąc udaremnić mi samobójczą próbę przez dobrą chwilę szarpała się ze mną usiłując wyrwać sznur z moich rąk. Negocjacje były skomplikowane. Niełatwo było wytłumaczyć, że wyrzucam swoje ubrania „dla zabawy”, „bo mam takiego bloga” itd. Pani sąsiadka dała jednak wreszcie wiarę, że ma do czynienia nie z desperatką, ale z wariatką. I bardzo ją to uspokoiło.

f - animation 15/30 - I threw my clothes out the window.

I tied several pieces of clothing together and made a 20 m rope that I let down from the seventh floor of my apartment building. I wanted to test whether my clothes could actually save me if necessary. The experiment showed that if I had to escape my apartment through the window, I do have enough clothes to get to the ground.

However, it might not save me… I have legitimate (and documented) concerns whether the rope would hold my weight. An Estonian guy tried to climb down from an eighth story window using bed sheets after his wife locked him in bedroom - it didn't end up well for him.



















https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy1/30/2014

    hahahah ale się uśmiałam... jak to dobrze że sa takie freaky :)))

    OdpowiedzUsuń

Comment