12/19/2013

14 - Zamiana ciuchów z choinką | exchanging clothes with a Christmas tree

f-animation 14/30 - w tym roku pozazdrościłam choince i zamieniłam się z nią na ciuchy. Ubrałam  świąteczne drzewko w moją spódnicę, sweterek, buty, opaskę, kolczyki i bransoletkę. Natomiast ja (wspomagając się taśmą klejącą) założyłam na siebie jej w s z y s t k i e ozdoby: bombki, zawieszki, łańcuchy i lampki. 

Okazało się (choć nie było to trudne do przewidzenia), że noszenie zimnych, sterczących dekoracji nie jest przyjemne ani wygodne (ani sexy...), więc dość szybko zwróciłam je choince i wróciłam do własnych ciuchów. Jednak wolę świąteczne dekoracje podziwiać niż je przyodziewać. Wesołych i PIĘKNYCH świąt!

f-animation 14/30 - this year I envied my Christmas tree its decorations so I arranged a clothes exchange with it. I decorated the tree with my clothes: skirt, sweater, shoes, headpiece, earrings and bracelet. While I wore all its ornaments: Christmas balls, hangings, chains and lights.  

Well, wearing cold, sticking out decoration is not really comfortable (nor sexy...), so I turned them back to the Christmas tree pretty soon. I definitely prefer to admire Christmas decorations that wearing them. Have a merry and beautiful Christmas!





https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment