12/18/2013

13 - Japońska decora i sushi | Sushi in Japanese decora style

f-animation 13/30 - ubrałam się na modłę japońskiego stylu decora i wybrałam się na japońskie (bo jakież by inne?) sushi. Decora to jedna ze zwariowanych odmian mody ulicznej w Japonii. Charakteryzuje ją: obfitość cukierkowych kolorów i wzorów, przesada w ilości dodatków (spinek, przypinek, koralików, kapelusików, kokard, tasiemek, nalepek, breloczków), zamiłowanie do pluszaków i kreskówkowych postaci (Hello Kitty). Decora mnie rozbraja! Jest urocza, zabawna i postanowiłam wypróbować ją na sobie.

Z przykrością stwierdzam, że moja decora wyszła raczej ubogo... Niby się starałam: kilka dni polowałam na pluszaki po ciucholandach, a potem przez dwa wieczory przyszywałam je do spódnicy. Niby w restauracji czułam się jak klaun w tej cudacznej kreacji, ale jednak gdy porówna się moją decorowską stylizację z wyczynami rodowitych, nastoletnich Japonek - u mnie wieje nudą i zachowawczością. Uważam, że miała na to wpływ moja wiekowa trzydziestka, która czasami rozleniwia, krępuje kreatywność, a odwagę zamienia na rozwagę.

f-animation 13/30 - I dressed up in Japanese decora style and went for Japanese sushi. Decora is a cute and crazy type of street fashion in Japan. It is characterized by: candy colors, excessive amounts of accessories (hairpins, hats, bead necklase, stockings, legwarmers, bows, ribbons, stickers, keyrings etc), and a passion for soft toys and cartoon characters (Hello Kitty). The decora style is so amazing, charming and fun, so I decided to try it myself.

Unfortunately my decora turned out to be a poor version of the inspiration... Although I tried to do my best (I was looking for stuffed animals in secondhand shops for a few days and stitching them to my skirt for two evenings). Although I felt like a clown in these clothes in the sushi restaurant, compared to the decora style of native, teenage Japanese girls - mine was boring and conservative. I think that my age may have affected that - I'd already noticed that sometimes my Thirty makes me lazy, restricts my creativity and converts my courage into prudence.









Tak robią decorę profesjonalistki:





 

Więcej o decora: tutaj | i tutaj

https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

1 komentarz:

  1. Anonimowy1/30/2014

    Uwielbiam Cię :)

    Żądam więcej takiej ludzi w naszym kraju! Tak pozytywnie postrzelonych i z uśmiechem na buzi.

    Wszystkiego dobrego i sukcesów Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Comment