11/12/2013

10 - Do zoo na czerwonym dywanie! | Red Carpet at the zoo

f-animation 10/30 - zrealizowałam swoją fantazję o sesji na czerwonym dywanie:) Zamówiłam 1,5 m czerwonego chodnika na Allegro, wystroiłam się i z dywanikiem pod pachą udałam do... ogrodu zoologicznego.

Czerwony dywan zawsze kojarzył mi się z zoo. Z jednej strony jest wybieg, na którym można dumnie stroszyć swoje piórka. Ale z drugiej łatwo się tu poczuć jak zaszczuta małpa w klatce. I co z tego że złotej...

f-animation 10/30 - I realized my fantasy about appearing on the Red Carpet. I ordered 1.5 m of a carpet in the required color, dressed up and went to... the Warsaw Zoo.

The Red Carpet is a lot like a zoo. Both are wild and artificial at the same time. You can show off and flex your muscles on the Red Carpet. But on the other hand, it's like being a monkey in the cage.





 

https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

6 komentarzy:

  1. Kochana! Niech żyją Twoje fantazje! You make my day :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asia!!!:) pozdrowionka!

      Usuń
  2. Odpadłam. No nie mogę. Przy tym poście mój tłumiony w pracy śmiech musiał znaleść swoje ujście. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/02/2014

    Już samo czytanie tekstu 10: f-animation sprawiło mi ogromną frajdę :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajowo! dzięki i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń

Comment