9/02/2013

6 - Moda jest sztuką! | Fashion is art!

f-animation 6/30 - Ciuchy są dla mnie zabawą, ale moda jest przede wszystkim sztuką. Postanowiłam więc dać wyraz mojemu przekonaniu i zamanifestować, że moda to coś więcej niż galerie handlowe i wystawy sklepowe. Odwiedziłam więc w Warszawie 30 miejsc związanych ze sztuką (galerie, teatry, kina, koncerty, wystawy) w towarzystwie Vogue (edycja UK). Vogue jako biblia mody reprezentował modę w moim projekcie:) 


Nigdy tak intensywnie nie konsumowałam sztuki jak podczas ostatnich dwóch tygodni (tyle zajęło mi zrealizowanie projektu). Zapomniałam już, jak obcowanie z pięknymi rzeczami ubogaca, koi i bawi. Cieszę się, że to zrobiłam. Dla siebie i dla idei, w którą wierzę. Bo ja wierzę w modę :)

 f-animation 6/30 - For me clothes are fun, but fashion is  ART. I decided to manifest that conviction of mine. I've visited in Warsaw 30 places with art (galleries, exhibitions, concerts, theaters, cinemas) in the company of Vogue (UK edition). Vogue as a Fashion Bible,  represented fashion in my project.

I have NEVER consumed art so intensively as during the last two weeks (that's how long it took me to execute the project). I forgot how beying among beautiful things can enrich, appease and entertain. I'm glad I could do it. For myself and for the idea that I believe in. Because I believe in fashion :)


1. Mark Rothko. The National Museum in Warsaw


2. The aTAK Gallery
3. The Milano Gallery
4. International Organ Music Festival
 – Organ of the Church of St. Anne




5. Heavy weight history, Christian Jankowski
Centre for Contemporary Art

6. "Toguna" - Youssouf Dara i P. Althamer. 
   Bródno Sculpture Park

7. Belotto Gallery
8. Ether Gallery
9. "Widzenie świata", J. Lebenstein. 
Museum of Caricature and Cartoon Art
10. Marchand Exhibition Gallery
11. Naked - Peter Land. Zachęta National Gallery of Art

12. Art Gallery 
13. A Dance Tribute to the Art of Football, Jo Strømgren Kompani. Teatr IMKA
14. Fibak Gallery
15. Zapiecek Gallery 
16. ALTIUS - Auction House
17. Graphic and Poster Gallery

18. Museum of Modern Art

19. MGM Art Gallery
20. French Cultural Poster: Alain Le Quernec.
Open-Air Gallery, Łazienki Królewskie

21. K. Napiórkowska Art Gallery (Rynek Starego Miasta) 
22. PolArt  - House of Polish Folk Art in Warsaw
23. Test Gallery
24. "Oppression" Agata Kierat-Kulej, Schody Gallery
25. "Blue Jasmine", Woody Allen. Kinoteka 



26. XX1 Gallery
28. Free time. Photoghraps. Zachęta National Gallery of Art
29. Back to the future - Irina Werning. Skwer Hoovera
30. Polish Circus Poster - exhibition.  
University of Warsaw Library
Co za zbieg okoliczności! Na okładce "mojego" Vogue Daria Werbowy - modelka urodzona w Polsce (w Krakowie!), która w tym roku również świętuje 30stkę:) Idealnie!

What a coincidence! On the cover of "my" Vogue Daria Werbowy - the model born in Poland (Cracow!), who's also celebrating her 30 birthday this year:) Perfect!

https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Comment