8/25/2013

5 - Striptease à la Audrey Hepburn

f-animation 5/30 - Jest taka scena w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego":  Holly (Audrey Hepburn) wychodzi z aresztu. Pod budynkiem czeka na nią Paul i wsiadają razem do taksówki. W trakcie jazdy Audrey przebiera się - na tylnym siedzeniu taksówki sprawnie i z klasą wciska się w małą czarną, pończochy i stylowy trencz, zrzucając z siebie spodnie oraz golf. Oglądając po raz enty "Śniadanie ...", zafascynowały mnie ta sprytna przebieranka i dała do myślenia - czy to się tak da..?

Da się. Sprawdziłam. W sierpniowy, deszczowy wieczór wsiadłam do taksówki Wawa Taxi i na trasie ul.Filtrowa-Pałac Kultury dokonałam podobnej ciuchowej akrobacji.

Wszystkie czynności wykonywałam w porządku narzuconym w filmie, czyli: 1. zdjąć okulary 2. wcisnąć się od dołu w małą czarną 3. wygrzebać się z rękawów swetra 4. przepchnąć ręce przez sukienkę 5. uwolnić się ze swetra 6. nałożyć pończochę pierwszą 7. nałożyć pończochę drugą 8.ubrać płaszcz 9. pomalować usta.

f-animation 5/30 - The movie "Breakfast at Tiffany's" has a scene where Holly (Audrey Hepburn) gets out of jail. Outside Paul is waiting and takes her to a taxi. During the taxi ride Audrey/Holly carries on a conversation as she smoothly changes her clothes in the back seat. She gets out of her pants and sweater and into a little black dress, stockings and a stylish trench coat. Watching "Breakfast ..." for the umpteenth time, it continues to fascinate me how graceful her wardrobe change is and I always wonder - could I do this...?

Yes! I can. Now I know. On a rainy evening in August, I got into a taxi and during the ride I changed my clothes just like Audrey.:)

Przed / Before:




Po / After:


Moja wersja / My way:  







Wersja Audrey / Audrey's way








A! Była jeszcze słit focia z Panem Taksówkarze | My taxi driver :)


https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

8 komentarzy:

  1. ..ale jestes zkrecona :)
    Buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/30/2014

    no rewelacja kobieta:) nie zmieniaj się po 30-tce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! poza dodatkowymi kilkoma zmarszczkami, nie planuję dodatkowych zmian;)

      Usuń
  3. Anonimowy1/30/2014

    Masz genialne pomysly!:) 3maj tak dalej!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! 3mam i nie puszczam;)

      Usuń
  4. hahhaahahah świetne!!!

    OdpowiedzUsuń

Comment