8/05/2013

4 - Bałtyk w piżamie, piżama w Bałtyku | Baltic Sea in pajamas

f-animation 4/30 - dwa tygodnie temu byłam nad polskim wybrzeżem i pływałam w Bałtyku w piżamie. Ha:) Doświadczenie dość kuriozalne - ale jak zwykle, o to chodziło - żeby przeżyć coś nieoczywistego, niedorzecznego a zarazem angażującego jakąś część mojej garderoby.

P.S. A gdyby ktoś pytał i gdybym mogła wybierać, to zamiast pluskać się w piżamie w morzu, wolałabym w niej wystąpić na rozdaniu nagród Emmy, jak zrobił to rok temu Jimmy Kimmel. Ale jak to mówią: co się odwlecze...

f-animation 4/30 - Two weeks ago I was on the Polish coast swimming in the Baltic Sea wearing pajamas. Hell yeah!:) Quite a bizarre experience - but that's what it's about - doing ridiculous things involving my clothes.

P. S. If you asked me - rather than splash around in the sea wearing pajamas, I would rather wear pajamas to the Emmy Awards - like Jimmy Kimmel did a year ago.
















https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink 
2 – Wietrzenie szafy w Kielcach | Wardrobe refresh in Kielce
4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy1/30/2014

    tak proste ze az genialne tez musze sprobowac!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam!!!:) piżama szybko schnie na piasku ;)

      Usuń
  2. O... a ja mam takie różowe kapciuszki :) Ciekawie komponują się z małą czarną o 6.00, gdy w hotelu schodzę na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiej kreacji jeszcze nie próbowałam...:) inspirujące!:)

      Usuń

Comment