4/01/2013

2 - wietrzenie szafy w Kielcach | wardrobe refresh in Kielce

f-animation 2/30 - z okazji wiosny przewietrzyłam  moją szafę. Dosłownie. Wybrałam 30 moich najbardziej wiosennych ubrań i dodatków, zaopatrzyłam się w sznur do bielizny, klamerki i pojechałam do Kielc. Bo jak wietrzyć to tylko w mieście, które słynie z tego, że wieje, piździ i pizga :)

Najbardziej w tym projekcie podobało mi się, że pojechałam do Kielc tylko i wyłącznie po to, żeby przewietrzyć kilkadziesiąt sztuk ubrań z mojej szafy. Ani mi Kielce po drodze, ani nie mam tu znajomych (przynajmniej takich, którzy w Kielcach na co dzień mieszkają), ani nie jest to miasto, które z jakiegokolwiek innego powodu planowałam teraz odwiedzić. Strasznie było fajnie wybrać się w podróż w zupełnie abstrakcyjnym i bezsensownym celu - tylko po to, żeby rozwiesić suche pranie :)


f-animation 2/30 - on the occasion of spring I decided to air out my wardrobe. I chose my 30 most spring-like clothes and accessories from my closet. I bought a rope and clips to hang them, and went to Kielce (150 km from Warsaw, where I live). I chose Kielce because it's known for strong, a i r y winds.

What I like the most about this idea is that I went to Kielce solely for this project. It wasn't on my way, I had no other reason to go there. It was so funny and wonderful to go somewhere for such an abstract and meaningless purpose. It was nothing spectacular, important, or profitable. It was just something that I made up and decided to execute. I'm telling you - that made me feel good - so free, independent and true to myself:)














https://www.facebook.com/Element.Kate?ref=hl





1 – Włóż róż | Think pink

4 – Bałtyk w piżamie | Baltic Sea in pajamas                       
19 Szafa w USA | The closet in the USA
20  W ciuchach mojego chłopaka | In my boyfriend's clothes
21 Bieganie po sklepach: trening | A shopping workout
22 Malarz pomalował mi paznokcie | A painter painted my nails
23 Ostatki w fartuchu kuchennym| Going out in a kitchen apron
24 Listy ukryte w 30 kieszeniach | 30 pockets of letters
25 Ciuchy mają głos | Message of love from my clothes
26 Przebieranki w ROMIE | Theater transformation
27 Plac zabaw i ciuchowa piłka | Playing with a ball of clothes
28 W samych majtkach | Panties only
29 Wszystkie ubrania do łóżka | One night stand with my clothes
30 Najważniejsza sukienka w moim życiu | The most important dress of my life

Zapraszam na mojego nowego bloga: www.pinkpinkelement.com  :)

4 komentarze:

  1. Super, że odwiedziłaś moje miasto:) Świetny, FUNblog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam Kielce!!!

      Usuń
  2. Anonimowy4/05/2014

    Tam naprawde wieje a druga ciekawostka to kobiety w Kielcach ubierają się bardzo elegancko. Przynajmnej tak było za moich studeckich czasów. Tam był taki fajny bazarek z bardzo niskimi cenami. Myśle ze polskie bazarki mogą by bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miała okazji dłużej poszwendać się po mieście, więc na bazarek nie dotarłam. Ale zgadzam się - bazarki mogą być inspirujące:)

      Usuń

Comment