2/23/2013

UWAGA - idzie NOWE!

Idzie wiosna, czas na zmianę! Zmieniam formułę bloga na FORMUŁĘ 1;) Bo plan jest taki, by było intensywnie, ekscytująco i przygodowo. Nie wiem, czy będzie tak dla Was, ale mogę się o to postarać dla siebie. 

Chcę wyjść z moimi f-animacjami z domu - ale tak, by nie wylądować w domu kogoś innego:) Chcę wyjść do ludzi - ale nie tylko tych, których już znam.

17 marca kończę 30 lat:) Uznałam, że warto by było tę przełomową liczbę (gdy nagle w rubryce wiek trzeba zmienić aż dwie cyfry), uczcić w sposób równie niecodzienny. I zrobić to nie raz, ale 30 razy. I za każdym razem zrobić to inaczej. Mniami:)

Oczywiście pozostaję w dotychczasowym klimacie i tematyce. Wciąż chodzi mi o to samo, czyli o: fun, modę i animację.

Dziękuję wszystkim cudownym Gościom f-animation: Ani, Krystianowi, Gosi, i Kasi! Wasza energia oraz wspomnienia i owoce z naszych spotkań wciąż mnie nakręcają do działania!:)

Let's do it! Zaczynam po 17 marca - bo życie zaczyna się 30stce;)



4 komentarze:

  1. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, z zaciekawieniem przejrzałam wszystkie posty i muszę przyznać, że jesteś niesamowita :D czekam na więcej powalających f-animacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Paulina:) Bardzo, bardzo mi miło! Postaram się spełnić oczekiwania :) cmoki!

      Usuń
  2. Ale jesteś wariatka!! :D Popieram, oby więcej takich ludzi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dzięki paperndscissors! pozdrowiam ciepło!!!

      Usuń

Comment